Новини от „Клийвс“: Facebook  с принос за успеха на търговските марки в България
Facebook  с принос за успеха на търговските марки в България

Facebook с принос за успеха на търговските марки в България

Анализът на Фейсбук за февруари 2012 г в България показва някой изненадващи резултати, като се започне от факта, яе има над 2 милиона потребители в страната.

Изследването, проведено от SocialBakers, стига до извода, че някои компании са обърнали сериозно внимание на фейсбук при изграждане на страниците си и набиране на фенове. Като най- успешна в това отношение е посочена страницата на  Milka със 199,000 фена и Koketna със 192,000.

Но голямата изненада в изследването на SocialBakers е при анализа страниците на кои марки са свързани с найвисок процент ангажираност на феновете, който се измерва на база на публикуваните в съответната страница мнения (постове).

Седем от първите 10 страници в класацията по този показател се заемат от марки на алкохолни напитки, като лидер е Chivas Regal.

  Всички новини

Ако искате да живеете някъде със стил – „Клийвс“ е за Вас.

Предлагаме краткосрочно настаняване.

Нашите имоти са красиво обзаведени и са с отлично местоположение в София.

Кажете ни Вашите изисквания и очаквания!